آرش سیگارچی بالاترین   2009-09-18 22:18:30

شنیدید آقای خامنه ای؟ این «آخرین پیام» بود
نوشته شده در ۲۷ , شهریور , ۱۳۸۸ | توسط آرش سیگارچی |

چه لذتی دارد ببینی ، مردمی در کشورت نفس می کشند که شرافتمندانه از حقوق خودشان دفاع می کنند. حتی اگر روز ِ برگزاری یک مراسم راهپیمایی سنتی برای محافظه کاران باشد. حتی اگر شعار بر علیه اسراییل ، آمریکا یا انگلیس باشد و تو هر چه از وزیر شعار بشنوی ، حرف خودت را بزنی :

مرگ بر روسیه …. مرگ بر چین ….. مرگ بر دیکتاتور

و یا وقتی نمادی از فلسطین یا اسراییل را می بینی ، یادت می افتد که در کشورت در این سه ماه چه بر مردم رفته ، پس فریاد می زنی :

نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

آقای خامنه ای ، سلام :

یادت هست همین هفته پیش گفتی که “روز قدس تنها به فلسطین اختصاص دارد” ؟ اما کاش یادت می آید آیت الله خمینی چه گفت درباره روز قدست :”روز قدس، جهانی است، و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است…”

شک ندارم شنیده ای صدای مردم را. شک ندارم هلی کوپتر هایی که قرار بود تصویر هوایی از راهپیمایی میلیونی روز قدس شما بگیرند ، هر چه گرفتند ، مردمانی سبز پوش بودند که دست های شان به علامت پیروزی بالا بود.

می دانم که مدتهاست فرماندهان سپاه پاسداران که با آقا مجتبی شما همکاری دارند ، هیچ به شما گزارش نمی دهند اما اگر کمی پرس و چو کنید ، از عکاس دفترتان یا از نامه بر یا از آن کارگر خدماتی بیت که هر روز از میدان قزوین به منزل شما می آید ، می تواند بگوید که چه شنیده است ، چه دیده است ….

آری ، آقای خامنه ای ، پیام مردم روشن تر از همیشه بود ؛ آنها آخرین پیام را هم دادند ، شنیدید؟


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات